Khamis, 20 Ogos 2009

jom tengok keter aryan plak..

ni ler rupa keter baru aryan..ha, sama x ngan izz punyer..rujuk cni --> http://sayangizz.blogspot.com/

lebih kurang kan..

semenjak dah pandai naik walker ni, aryan duk ngekor je aku, aku p dapur dia pun ke dapur, masuk bilik dia pun nak masuk bilik gak..yang kelakar kalau dia x dpt nak ikut, dia punya ngamuk la, menjerit2..ri tu aku letak toto tgh umah, so aryan x leh nk jalan ngan walker dia sbb tersekat kan, apa lagi menangis2, saje jek aku biarkan, lawak plak..pastu pas aku dah lipat toto tuh , elok je dia diam, dah pandai dah nak ngamuk yek..

jom ler tengok pic aryan ngan keter dia..
























ni ler walkernyer, sama tak??



















neves plak naik walker ni..hns hns.


















haper?? nak pinjam?? x leh, x leh..





























pic atas: eii tangan pe ni??
pic bawah: oo tangan abang adam rupanya..jom la abang adam amik gambo sama2..





















maka bergambo la dua beradik ni..




















saje letak pic dua beradik ni..nak sama kan..

2 ulasan:

Mak Izz berkata...

kaler sama tp x sebijik la mama af. lain tu.. cuba tgk button2 kt atas dashboard tu. tp bolehla.. agak2 sm ye tak? erm aryan cm izz la, sama2 suka masuk jari dlm mulut. agaknye mmg peringkat umo dorg suka wt gitu ek. wow very smart la adam.. mentang2la dia abg ye. cm dh kembor je 2 beradik ni aku tgk.

Nyz berkata...

sama la muka dak 2 org ni... belah rambut pon sama... cuma ayan cerah sket dari adam....