Khamis, 13 Ogos 2009

hepi besday mek lin..

emm seblm ni kitorg duk bincang2 nak celebrate besday mek lin..
so masing2 dah setuju nk mkn chicken chop..ha, amik ko, western gitu..


maka bermula la tugasan masing2..

yang kena goreng chicken chop nya : cik imah
yang wat kuah black peppernya : kak ju
tang coseslow n kentang putar : kak ju
tukang goreng kentang : mas cotek
emm aku wat pe?? hehe tugas aku wat kek besday tuk mek lin...

so inila pic yg sempat diambil..
tp pic chicken chopnya terlupa plak nk snap..

jom tgk skit pic2 yg ada..zass....












ni la rupa keknya, kek coklat..emm tu je la yg sempat aku wat..al maklumla, ada adam tukang tolong (tolong sibuk, hoho)















besday girl -->mek lin (ngan baby tp baby duk dlm perut)
*dlm hati: cheh kawan2 aku ni budget duit nk beli kek..














dari kiri berdiri : cik ima, cik mas cotek (yang bujang2 amik tugasan menggoreng)
duduk dari kiri : aku n mek lin..ku lihat hijau..












imah plak tgkap gambo, kak ju pun nak menyengih gaks...
walaupun bertukar posisi, aku ttp ada dlm gambo hehe..













ok, skang sumer dah ada dlm gambo..tp pic ni blur plak..eii x reti tgkp gambar ke??


so pepagi lagi kitorg ni dah melantak chicken chop yg sangat sedap..emm sumer pun sampai bersandar2 kekenyangan..

kepada mek lin: hepi besday, semoga panjang umur n dapat baby girl..aminn...



**emm sape plak lepas ni ek?? menu pe la plak, pe kata kita masak ayam golek? setuju tak??

0 ulasan: