Selasa, 13 Oktober 2009

hari raya yang dah basi n PTK..


emm ok, ari ni aku nak try update lagik, bukan pe, dari lepas raya sampai la semalam, aku nak update citer raya n pic raya, 'hang' je..kesannya bila 'hang', aku x jadik update..so ramai le (x la ramai sgt sbnrnya, hehe) yang tanya nape aku lama x update blog..oh, adakah korg sumer merindui aku?? sungguh terharu okay..
tapi camner pun, aku rasa citer raya dah agak basi (emm kalau rendang dah kuar ulat, yekkk)
so, aku update pic je la sikit2...(sambil berdoa, jgnla 'hang' lagi, plis plis plis)


kalau korg bleh tgk pic ni maknanya tenet aku sgt baik moodnya hari ni..

pic aku sefamily..

upload lagik..

ni pic aku n adam..

ni plak pic aku n aryan..


okeh, satu malaysia...eh tak satu family..mak aku n mak mak aku pun ada dlm pic ni..

okeh cukup2..

ri ni aku nak citer pasal periksa PTK yang aku amik semalam..emm aku rasa soalannya sangatla senang cuma jawapannya yang susah..hehe..sbnrnya utk org yg membuat persediaan yg rapi dari segi fizikal dan mental T_T aku rasa mesti bleh jawab PTK tu sambil menutup mata (kalau tutup mata mcm mana nak lorekkan jawapan, okeh aku tipu) maksud aku sambil lalu je, baca soklan n terus jawab tanpa perlu berkompromi mcm aku semlm (cth: err yg ni A ke D ek jawapan dia, rasanya masa tgk buku mcm D yg betul tapi mgkn gak jawapan dia A..konpius sama ada A atau D yng betul walaupun jwpn sebenar adalah C okay) sbb soklan semlm tu aku rasa agak direct n senang berbanding soklan yg aku try review (konon2 dptla absorb dalam masa 30 minit sebelum peksa, tu pun pinjam buku makizz)

pepun, aku still mengharap yang aku lulus PTK tuh, dapat 3 pun okla, nak kata dpt 4 aku mmg x yakin sbb aku jawab ntah apa2, melainkan pemeriksa tuh baru dapat durian runtuh sbb masuk bisnes MLM, ataupun dia baru dapat anak kembar 5 ataupun dia baru kawin baru ataupun ataupun apa2 jela yg membolehkan peratus nak dapat 4 tu turun, n dia baik hati nak kongsi kegembiraan ngan aku so memasukkan nama aku dlam senarai yg dapat result 4 tuh..kalau ni terjadi, maka aku akan dptla anjakan gaji which akan memberi aku duit lebih sikit..hooray...tapi (sedih balik) mmg x mungkin la kan..huhu..xpela, nnt kalau x okay, aku bersedia nak isi borang utk apply balik peksa PTK tuh (oh, ingatkan bersedia utk study, hoho, sila la berubah puan seri)..

nway, pas peksa semlm mmg best la sbb dapat jumpa makizz yang dah lama x jumpa n bleh p mines tanpa rasa bersalah walaupun pergi dalam waktu keje..sambil layan papadom, emm nyum nyum sedap sgt...

tapi malam tadi aryan ngamuk, nangis2 dari kul 2 lebih smpi 4 pagi..ngantuk sgt ni aku rasa..

tu je la citer aku..bye..


1 ulasan:

Pnut berkata...

pengumuman.awak le pemenang teka teki blog akak tu..hiks...

tadi tak sempat nak boh sbb awak send komen serentak akak update blog...

sile email akak ek..