Rabu, 7 Januari 2009

2008..sad ending....

emm tahun 2008 dah pun berlalu...banyak sgt benda2 yg x berapa best thn 2008..antaranya:

1. dah tentulah kerja aku- well aku pun tatau la nape ada segelintir manusia2(emm manusia ker??) yg x berpuas hati ngan aku, nak kata aku anak menteri yg kaya raya, x plak, aku cuma anak org biasa je, nak kata aku ni cun tahap angelina jolie, pun x gak, tp adala cun tu skit2, hehe..nak kata aku ni suka busuk hati ngan org, aku rasa hati aku masih suci, baik lagi...tp tula, kadang2 org ni dengki ngan kita sebab yg xde sebab..tp aku percaya punca utama adalah CEMBURU...mungkin derg x leh nak jadi mcm aku, so derg pun mulala ckp yg mcm2 pasal aku..(teori untuk menyedapkan ati sendiri....)

pepun, aku percaya, Tuhan Maha Adil, kalau org wat kita mcm ni, pasti Dia akan balas, so aku pun malas nak amik kesah ngan org2 yg jiwanya x sihat ni..kalau x diabalas pada dia, mungkin pada anak dia, isteri dia, suami dia, ataupun mak ayah dia...(dalm hati aku ada gak la sakit hati sikit2 tapi aku x nakla perasaan sakit hati ni menghantui dan menghasut aku)

pepun, aku rasa SKT aku mesti down gila tahun ni...WTF lah...

2. dah tentulah wan aku-sedih tul bila aku kena tinggal ngan hubby aku, aaa bukan kena tinggal terus, apala, maksud aku kena tinggal sebab dia kena p keje kat KT nun, tensen tau, almost 2 month, dah la aku ni tgh sarat, ngan AF lagi yg semakin keletah, aduh, kalau x kuat semangat, mmgla ari2 rasa nak nangis..tp cikserie bukan org yg camtuh, aku ttp gagahkan diri aku gak...lgpun, aku x nak la nnt baby aku akan jadi org yg lemah, kuat nangis, aku nak dia jadi org yg kuat dan berdikari...aku pun selalu nasihatkan dia, kena kuat, sbb ni bukan kali pertama dan terakhir kita akan kena tinggal, lepas ni tatau lg mcm mana..(baca dlm hati, uwaaaaa, x suka, x suka)

3. emm aku sebenarnya tgh cari apa lg yg x best thn 2008, rupanya dua je benda yg tak best thn 2008 ni, aku ingatkan banyak sgt...chettt...so kiranya thn 2008 ni xla teruk sgt....pepun, let gone be bygone, aku x nk tgk belakang lagi...so pasni, aku nak senaraikan plak la apa yg best kat thn 2008 ...

err sambung lain entry la...daa..

0 ulasan: